Kazuma Official - Legendák Völgye
Kazuma Official - Legendák Völgye
Főmenü
 

Online játékok

 
PC games
 
GBA Games
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
partnerek
 
Ezt skubizd meg!
 
Nawarisha 3.0
 
Számláló
Indulás: 2005-09-25
 
Aloldalak
 
Könyvek
 

 

Pepsi reklám :)
Gothic 2

Végigjátszás:

A végigjátszásban nem fogom mindig leírni, hogy hol milyen tárgyakat találsz, próbálj meg minden helyszínt teljesen bejárni, és szedj össze mindent, amit tudsz. Mivel korlátlan mennyiségu felszerelést cipelhetsz, érdemes minél többféle dolgot magadnál tartani, nem tudhatod elore (hacsak itt nem olvasod:)), hogy mire lehet szükséged. A lényegesebb dolgokat azért igyekszem mindig leírni.


Az intro végignézése után Xardas tornyában találod magad. Ö nagyjából elmondja, hogy mi történt, és ad egy küldetést (Innos szeme). Próbálj meg mindent megtudni töle, amit csak lehet, aztán már kezdödhet is a játék. A párbeszéd befejeztével kezdödik az Elsö Fejezet.

Elso Fejezet

Elöször is járd be a tornyot. Olvass el minden könyvet, amit az állványokon találsz, és szedj össze mindent a ládákból és a polcokról. Ha mindent jól csináltál, most van 150 XP-d. Készítsd be a Vastag ágat közelharci fegyvernek (a tárgylistán bal egérgomb, ezzel a tárgy háttere pirosra vált, és megjelenik mellette egy piros 1-es szám), majd a földszinten húzd is elo ('Space' vagy '1'), és gyakorolj vele egy kicsit. Ha már úgy érzed eléggé elsajátítottad a mozdulatokat, indulj el a toronyból kifelé vezetö úton. Hamarosan egy tóhoz érsz, melynek túloldalán egy vízesés látható. Az úton egy birka legelészik. A tóparton egy goblin lóbálja a fegyverét, elo tehát a vastag ággal, és öld meg. Ha megvan, indulj el a tóparton balra, és a fák alatt néhány tárgyat, köztük egy íjat és nyílvesszoket találsz.
Menj vissza a goblinhoz, és indulj a másik irányba a tóparton. Itt egy barlangot találsz, menj is be rögtön. Egy újabb goblin után a járat elágazik, eloször menj balra. Itt már kicsivel nehezebb dolgod lesz, ugyanis a folyosó végén egy teremben három goblin vár. Ha jó idozítéssel csinálod, akkor el lehet csalni oket, de ha eleget gyakoroltál, akkor megverheted oket egyszerre is. Ha netán sérülsz, akkor a csata után próbáld meg eloször a gyógynövényekkel, illetve az ételekkel gyógyítani magad. A gyógyitalokat és a gombákat hagyd lehetoleg utoljára, ezeket csak akkor használd fel, ha más megoldás nincs. A teremben a ládákból aranyakkal és tárgyakkal leszel gazdagabb.
A bal oldali járat hamarosan ismét elágazik, ezúttal állj meg az elágazás elott. Ha elnézel jobbra, már látni fogod a fiatal földrablókat a szomszéd teremben. Ketten vannak, és elég kemény ellenfelek ezen a szinten. Semmiképp ne harcolj velük egyszerre, elég könnyu az egyiket kicsalni. Ha jól idozítesz, megúszhatod akár sebzodés nélkül is, de ez nem könnyu. Ha sebzodsz, ismét próbáld a gyógynövényeket és az ételeket eloször.
A másik járaton egy völgybe jutsz, ahol eloször is összefutsz Lesterrel, aki egy tábortuz mellett üldögél. Mindegy mit mondasz neki, de mindenképpen küldd el Xardashoz. A völgyben több szörny is van, foleg patkányok és farkasok. Ezeket megölve itt meg is lépheted az elso szintedet. Próbálj meg a szörnyekkel egyesével harcolni, de a gyógynövényeket (legalábbis a két gyengébbik fajtát) minden további nélkül elfogyaszthatod, ha sokat sebzodsz. Ha minden kötél szakad, bármikor visszamehetsz Xardas tornyába pihenni (az elso emeleten van egy ágy). A völgyben van még egy barlang, ahol találsz egy rozsdás kardot, ezt mindenképpen készítsd be, jobb fegyver, mint a vastag ág.
Ha minden megvan, irány vissza a tóhoz és a birkához. Az út a toronyból folytatódik a tó mellett, itt mindjárt meg is villogtathatod az új kardod egy farkasnak és két goblinnak. Ha bárhol erszényeket találsz, azokat rögtön használd a felszerelés ablakból, általában arany van bennük. A goblinok után nem sokkal egy lépcso van az út jobb oldalán, ennek az alján egy bandita áll ort. Amint odaérsz, leszólít, és megkérdezi, honnan jöttél. Mondd neki, hogy a hegyekbol, és amikor be akar csalni a barlangba (megölnek, ha bemész), kérdezz rá, hogy ki keres téged, illetve ki akar beszélni veled. Kösd az ebet a karóhoz, és semmiképpen ne menj be a banditával a barlangba, de ne is hagyd ott (válaszd mindig a középso opciót). Mondd meg neki az igazat, hogy a bányavölgybol jöttél, és így már megtudhatod tole, hogy ki az, aki keres téged. Fizess neki 10 aranyat az információért, majd kérd el tole a képet is. Ezután már nyugodtan megölheted, és intézd el a társait is a barlangban. Kaptál egy küldetést a névvel együtt, erre még késobb visszatérünk. A banditák nem túl nehéz ellenfelek, de ketten már elég könnyen megvernek, három ellen pedig csak a biztos halál vár. Egyesével végezd ki oket, ha kell, fuss elolük, amíg már csak egy üldöz. A barlangban van egy ágy, itt mindjárt ki is pihenheted magad.
Ahogy kifelé jössz a banditák barlangjából, állj meg az elso lépcsofordulóban. A bal oldali sziklafalra fel tudsz mászni, tedd ezt. Menj egyenesen egy kicsit, át a fák között, majd amint tudsz, fordulj balra, egy kis fennsíkra. Ha jól csináltad, akkor most a bal oldaladon sziklafal van. Kövesd ezt a sziklafalat, amíg el nem érsz két húspoloskához, akik egy csontváz mellett mászkálnak. Miközben megvered oket, már valószínuleg látni is fogod a varánokat kicsit távolabb egy mélyedésben. Oket most még ne támadd meg, mivel késobb még vissza kell jönnöd ide, és a varánok most egyébként is túl eros ellenfelek lennének. Jól jegyezd meg viszont, hogy hogyan jutottál ide.
Menj vissza az útra, és indulj tovább rajta. Menet közben gyujts össze mindent, amit találsz, és ölj meg minden szörnyet az út mentén. Nemsokára találni fogsz egy Innos oltárt, ezt egyelore hagyd figyelmen kívül (az áldozatokat összeszedheted, ha szükséged van rájuk), majd ezután az út jobbra kanyarodik egy sziklánál. Ahogy haladsz tovább, rövidesen egy elágazáshoz érsz, ami mellett Canthar ül egy padon. Beszélgess el vele, de utasítsd el az ajánlatát, nincs rá szükséged. Vegyél tole egy serpenyot, és fordulj le jobbra az úton.
Kövesd az utat, egyenesen Lobart tanyájához, és beszélgess el Lobarttal. Mondd neki, hogy a földmuvesekkel vagy, és kérdezd meg, mi a helyzet. Kérdezz meg tole mindent, majd jelentkezz nála munkára. Addig ne vedd meg a munkásruhát, amíg itt nem teljesítettél minden küldetést. Lobart pajtájában alhatsz az ágyakon.

Küldetés: Répaszedés

Elég egyszeru feladat, össze kell szedned Lobart kertjében a 25 répát. Mind a pajta melletti kertben van.

Küldetés: Vidd a répákat Hildának

Hilda Lobart házában, a tuzhely mellett áll. Neki kell a répákat odaadnod.

Küldetés: Hilda serpenyoje

Hilda, miután a répákat leadtad neki, megkér, hogy vegyél neki egy serpenyot. Oda is adja a serpenyo árát, de mivel már megvetted, nem kell menned sehová, csak add oda neki.

Küldetés: Lobart munkaruhája + Küldetés: Egy üveg borért

Lobart hajlandó neked eladni egy munkaruhát. Kezdetben 70 aranyat kér érte, de ha megcsinálod a megfelelo dolgokat, akkor végül odaadja 30-ért is. Eloször is csináld meg az elozo három küldetést. Ha ez megvan, keresd meg Maleth-t a répakert mellett. Beszélj vele, és mondd meg neki, hogy megölted a banditákat. Menj át az út másik oldalán lévo földekre (amik Lobart háza mellett vannak), és keresd meg Vino-t. Beszélj vele, mondd, hogy munkát keresel, és o kérni fog toled egy üveg bort. Mivel most kaptál hármat Maleth-tol, nyugodtan azonnal oda is adhatsz neki egyet. Ezután már mehetsz is Lobarthoz, aki a 30 arany kifizetése után beküld a házba, hogy most már kiveheted a ládájából a ruhát (elobb is kiveheted, de akkor amint legközelebb Lobart meglát, vissza kell adnod, vagy megtámad a háznépével együtt). A többi dolgot se hagyd a ládájában, és a pajtában is találsz két erszény pénzt.

Miután mindent magadhoz vettél, gyorsan vedd is fel a paraszti öltözéket, a semminél sokkal jobb. Keresd meg és intézd el Lobart tanyája környékén a szörnyeket, majd mivel Maleth-nél kaptál egy újabb küldetést, irány a város kapuja.

Küldetés: Bejutás Khorinis városába:

Mivel Maleth már elmondta, mit kell tenned, cselekedj úgy. Közelítsd meg a kapunál álló oröket a paraszti öltözetben, majd amikor rákérdeznek, hogy mit akarsz, mondd azt, hogy a kovácshoz jöttél.

Amint bent vagy a városban, Lothar, egy lovag, rögtön leszólít. Kérdezz meg tole mindent, amit akarsz, aztán indulhatsz is tovább. Menj egyenesen a foutcán, egészen a kovácsmuhelyig. Itt fordulj balra, a kiköto felé, és kövesd az utat egészen addig, míg az út jobb oldalán meg nem látsz egy cégtáblát, amin a 'Fogadó az Egylábú Manóhoz' felirat díszeleg. Vigyázz, mert a fogadó bejáratánál egy Moe nevu fickó áll, aki ha meglát, megpróbál lehúzni rólad 50 aranyat, illetve ha nem adsz neki, jól ellátja a bajodat. O egyelore túl nagy falat, menj az út bal oldalán, és nem fogsz neki feltunni. Menj le egészen a partig, és indulj el jobbra a part mentén. Szinte azonnal leszólít valaki: Lares. Üdvözöld, mint egy régi ismerost, majd biztosítsd arról, hogy nem felejtetted el Lee-t. Kérdezz meg mindent, amit akarsz, de mindenképpen kérdezd meg, hogy hogyan jutsz Onar tanyájához. Lares felajánlja, hogy elvisz egy darabon, ezt gyorsan fogadd el, és már indulhatsz is. Moe közelében ismét menj az út másik oldalán (ot nem veri meg helyetted Lares).
Kövesd Larest ameddig vezet, próbálj meg minden szörnyet megöletni vele, ha kell csald oket az útra, Lares megtámadja oket, amint meglátja. A Lares által megölt szörnyekbol is megkapod az XP-t, ami ebben az esetben tulajdonképpen ingyen van. Az út egy helyen egy híd alatt megy át (itt van két vakondpatkány, és egy barlangban még ketto), itt találod az eddigi legjobb fegyvert: a Farkasfogat. Ugyanitt találsz egy saját serpenyot, ezzel a tuzhelyeknél a nyers húsokat tudod megsütni. Ezt érdemes is mindig megtenni, mert a sült hús nemcsak többet gyógyít, hanem többet is ér. Lares egy tavernánál fordul vissza, ide mindjárt be is mehetsz. Beszélj Orlannal, a fogadóssal, és vedd meg tole a páncélt. Ha nincs elég pénzed, add el a felesleges fegyvereidet (ezt egyébként is megteheted). Ha mindent a leírás szerint csináltál, akkor most kis híján 3. szintu vagy, de ennyit a legközelebbi bármelyik szörnyért kapsz.
Ha felveszed az Ero gyurut (ld. kicsit lejjebb), akkor menj a kaszárnyába, és ott egy ládában találsz egy toronykulcsot. Ez a kulcs azt a tornyot nyitja, amelyik Harad kovácsmuhelye, és Matteo boltja között van, Itt találsz egy Nemes Rövidkardot.
A fogadóban vett páncél, a Nemes Rövidkard, és a korábban talált Rövidszárú íj a legjobb felszerelés a játéknak ebben a szakaszában, illetve ezek azok, amiket tanulás nélkül is használni tudsz.

Megjegyzés: A rövidszárú íj helyett találhatsz egy Vadász Nyílpuskát, de ez az északi erdoben van, és hacsak nem menekülsz el elolük, akkor vagy egy csapat wargot (2), vagy egy csapat ragadozót (3) kell elintézned, hogy hozzájuss, nem is beszélve a négy varánról, akik orzik.

Innen két lehetoséged van. Megpróbálhatod eloször a küldetéseket teljesíteni, vagy eloször a térképet járod be. A küldetéseket részletezem késobb, de a térkép bejárásához csak tanácsokat tudok adni. A szigeten található ellenfelek nehézsége a fent említett felszereléssel, tanulás nélkül (a nehezekkel csak annak éri meg szenvedni, aki újra akarja játszani a játékot, és minél kevesebbet szeretne többször megcsinálni):

nagyon könnyu: patkányok, vakondpatkányok, zombi (ha jól csinálod, nem tud megütni)
könnyu: farkasok (warg nem!!!), vérszívó legyek, földrablók, banditák (változó)
kicsit nehéz: goblinok, lopakodó, banditák (változó)
nehéz: goblin csontváz, varán, tárnarák, fekete goblin (csak egyesével)
nagyon nehéz (megoldható, de szinte csak lofegyverrel): warg, gyenge csontváz, csontváz
lehetetlen ezen a szinten: ork, elit ork, ragadozó, sárkányrabló, árnyékfutó, troll, fekete troll

A legjobb megoldás, ha megcsinálod az összes küldetést, amit tudsz, és utána deríted fel a térképet, de csinálhatod egyszerre is a két dolgot. Jó ötlet lehet az is, hogy közvetlenül azelott deríted fel a térképet, hogy elkezdodik a Második Fejezet. A fenti eroviszonyok nagyjából végig igazak, de ahogy erosödsz, mivel az Életerod no, egyre könnyebb lesz megölni az átlagos szörnyeket. Sajnos a nehezek végig igen nehezek maradnak, ezen csak a jobb vértezet fog tudni segíteni, de az elmondható, hogy pl. az orkokat, illetve a ragadozókat meg lehet ölni még az elso fejezetben, de csak óvatosan és egyesével.
A térképet lehetoleg mindig nappal járd be, mivel éjszaka sok szörnyet már csak akkor fogsz meglátni, amikor megtámadnak. Ez különösen igaz az erdokre. Ha mégis éjszaka indulsz neki, próbáld meg gyakran elovenni az íjadat, így már viszonylag messzirol megláthatod, hogy merre vannak az ellenfelek. Ahol ágyat találsz, ott általában tudsz reggelig aludni, és akkor folytatni a felderítést. Amint megengedheted magadnak, vegyél egy térképet, nagy hasznodra lesz!

Próbálj meg mindenkivel mindenhol beszélgetni, néha igen hasznos segítséget tudnak nyújtani. Miközben a küldetéseket csinálod, jó eséllyel meg fogod kapni a következo küldetéseket:
- Bejutás a kolostorba
- Felvétel a Milíciához
- Felvétel a Zsoldosokhoz
Ezen küldetések egyikét fogod majd megcsinálni ahhoz, hogy csatlakozz valamelyik csapathoz. Amennyiben tudod elore, hogy kihez akarsz csatlakozni, akkor nyugodtan megpróbálhatod befejezni ezeket a küldetéseket, de ha még nem döntöttél, vagy újrajátszó mentést akarsz csinálni, akkor semmiképpen ne fejezd be ezeket a küldetéseket, még akkor sem, ha tudod, hogy mit kellene csinálnod hozzá.

Hasznos tárgyak a térképen kezdoknek:

1. Menj ki Khorinisbol a keleti kapun, és indulj el a Taverna felé. Félúton megtalálod a lépcsot a bal oldalon, ami Akil tanyájához vezet. Menj fel rajta, és amikor felérsz, rögtön fordulj balra. Menj végig visszafelé a sziklafal tetején az út fölött, amin a városból jöttél. A párkány végén találsz egy adag cuccot, amiben van két nagyon hasznos gyuru (+5 Ero; +5 Védelem fegyverek ellen).
2. Szintén a keleti kapun a másik irányba indulj el, és menj végig a szerpentinen a világítótorony felé. Ahol az utat egy másik, másmilyen út keresztezi, fordulj le jobbra, és menj végig ezen az úton, egészen a hegy tetejéig. Itt találsz többek között egy gyurut (+10 Mana).
3. A térkép északkeleti részén láthatsz egy piramis ábrát. Ha odamész (a legerosebb ellenfelek ezen az úton goblinok lesznek), és fel tudsz menni a piramis tetejére, akkor találsz ott egy ládát. Ha van Zárnyitás képzettséged, akkor itt találod a játék egyik legjobb egykezes fegyverét, egy Orkmészárlót.


Tanulás nélkül elvégezheto küldetések:

 

Küldetés: Bejutás a Felsovárosba + Küldetés: Tanítvány Khorinisban (Khorinis)

Annál a kapunál, ahol eloször jössz be a városba Xardas tornya felol, megtalálod Rupertet, Matteo tantványát. Beszélgess vele, és tudj meg tole mindent, amit lehet. Ezzel megkapod az elso küldetést. Menj be rögtön az épületbe, ami mellett Rupert áll, és beszélj Matteoval. Miután ot is kifaggattad, megkapod a második küldetést. Meg kell nyerned mind az öt mesterember támogatását ahhoz, hogy valamelyikük a tanítványává fogadhasson. Az öt mesterember: Matteo a kereskedo, Bosper a vadász, Thorben az ács, Harad a kovács, és Constantino az alkimista. A második küldetés teljesítésével egyben az elsot is megoldod. A mesterek küldetései, amiket teljesítened kell:
- Matteo és Gritta
- Prémek Bospernek
- Az istenek áldása
- Egy óriási kihívás
- Constantino növényei
Ezek közül az utolsó csak akkor kell megcsinálnod, ha az alkimista tanítványa szeretnél lenni, egyébként elég a beleegyezését kérned, nem nagyon érdekli a dolog. Ha minden megvan, menj a választott mesterhez, és jelentkezz tanítványnak. Bosper az állatboröket veszi meg toled nagyon jó áron, Constantino a gombákat, míg Haradnak a saját készítésu kardokat adhatod el. Az alkimista bárkinek jó választás, de a másik kettohöz inkább akkor érdemes beállni, ha amúgy is megtanulnád, ami a pénzkereséshez kell (tehát Haradot akkor válaszd, ha egyébként is meg akarsz tanulni kovácsolni, Bospert pedig akkor, ha meg akarod tanulni a borök/prémek kinyerését). Amint tanítvány vagy, egyben a város polgárává is válsz, tehát szabad elotted a Felsováros.
Megjegyzés: Ha univerzális mentett állást akarsz csinálni esetleges újrajátszáshoz, akkor nem biztos, hogy ezt a küldetést megéri teljesen megcsinálni. Ha mégis szeretnéd befejezni, akkor az alkimista a legjobb választás, mert így semmit nem kell megtanulnod ahhoz, hogy pénzt csinálhass.

Küldetés: Matteo és Gritta (Khorinis)

Matteo azt a feladatot adja, hogy szerezd vissza a pénzét Grittától. A hölgyet a Thorben mögötti házban találod, beszélj vele. Miután elsírta az élettörténetét, szakítsd félbe, és kérdezd meg hol a pénz. Mivel nem akarja odaadni, két lehetoséged van. Vagy kifizeted helyette, vagy mondd meg neki, hogy adja el a ruháit. A másodikra észhez tér, és kiperkálja a pénzt, ezt vidd el Matteonak. Ne felejtsd el elolvasni a könyvet Gritta házában (+25 XP). Ha ezt a küldetést vérontás nélkül teljesíted, akkor Thorben 200 arany ellenében hajlandó megtanítani neked a Zárnyitás képességet.

Küldetés: Prémek Bospernek (Khorinis)

Bosper elküld, hogy hozz neki 6 farkasprémet. Ehhez meg tud tanítani a borök/prémek kinyerésére. Farkasok szinte mindenhol vannak a szigeten, ha megtanultad a képességet, akkor minden nehézség nélkül össze tudod szedni neki a 6 prémet. Ha nem akarod a képességet megtanulni, akkor egy kicsit szaladgálnod kell a térképen. Dragomir táborában, a Tavernától nem messze találsz 3 farkasprémet egy sátorban. További 4 van egy másik sátorban, Onar háza mögött, Pepe-tol nem messze (Pepe ad is egy küldetést, hogy ölj meg itt néhány farkast), illetve két további prémet találsz a Taverna emeletén, az egyetlen kulcs nélkül is nyitható szobában.

Küldetés: Az istenek áldása (Khorinis)

Thorben akkor egyezik bele, hogy bármelyik mester tanítványa legyél, ha megkapod az istenek áldását. Beszélj vele, mondd, hogy munkát keresel, majd mondd azt, hogy hívo vagy. Egy vízmágus és egy tuzmágus áldására lesz szükséged. Menj Vatrashoz, és kérj tole áldást. Meg fogja kérdezni, hogy ki vagy és honnan jössz. Mondd az igazat (1. sárkányok fenyegetik a várost, 2. Xardas mondta, 3. fogoly voltál), ezzel megkapod az áldását. Innos áldását kétféleképpen is megszerezheted. Beszélhetsz Daronnal a piactéren, de az o áldása 50 aranyba kerül. Jobban jársz, ha kimész a városból, és elindulsz Onar tanyája felé. Kicsivel a Taverna elott az út elágazik, és egy útjelzo tábla hirdeti a Kolostorhoz vezeto utat. Menj arra. A hegyek közé érve az út bal oldalán találni fogsz egy szentélyt, itt találod Isgaroth-t, a tuzmágust. Kérd az áldását, és ezt ingyen is megkapod. Ugyan ez nem kerül bele a naplóba, de a célnak megfelel, menj vissza Thorbenhez, és kérd, hogy tanítvány lehess a mestereknél.

Küldetés: Egy óriási kihívás (Khorinis)

Beszélj Haraddal, a kováccsal, és mondd neki, hogy munkát keresel, majd hogy nem vagy naplopó. Erre kiböki, hogy azzal tudod ezt bebizonyítani, ha hozol neki egy ork fegyvert. Erre két egyszeru módszer is van. Ha kimész azon a kapun, amelyik Lobart házához visz, és elfordulsz jobbra a kapunál, egy erdobe jutsz. Itt több más szörny között egy ork is van, ha ezt elcsalod a város kapujához, akkor az orök megölik. Vedd el a fegyverét, és már mehetsz is vissza Haradhoz. A másik lehetoség, hogy a másik kapun mész ki, és balra fordulsz, a világítótorony felé. Itt az út egy szerpentinen vezet fel, ne erre menj, hanem az út alatt, a sziklafal mentén a völgyben. Találni fogsz itt egy barlangot, amit banditák és húspoloskák laknak. Rögtön az elso teremben van egy ork fegyver, ezt vidd vissza Haradnak.

Küldetés: Constantino növényei (Khorinis)

Constantino háza Harad muhelye és Vatras szentélye között van egy kis utcában. Beszélj vele, és ragaszkodj hozzá, hogy az o tanítványa akarsz lenni. Erre ad egy listát, hogy a rajta szereplo növényekbol hozz neki 1-1 darabot. Az elso hatból mostanra már valószínuleg van nálad, és ezek elég gyakoriak is ahhoz, hogy ne kelljen rájuk külön kitérni. Menj el Zurishoz a piactéren, és kérdezd meg, honnan szerzi az italait, majd hogy szerinte Constantino hol gyujti a növényeket. Kövesd is az útmutatását, hogy megtaláld a többi növényt:
Sárkányfu: ahogy kimész a keleti kapun, fordulj balra az úton, de ne az úton menj, hanem attól egy kicsit balra. Szinte azonnal ráakadsz a sárkányfure. Ha kicsit tovább mész erre, akkor itt találhatsz gyógygyökeret és tüzes gyökeret is.
Goblin bogyó, Királyszár: Lobart háza mögött van egy kokör, ennek közelében mindkettot megtalálod
Ragadozófu, Földigyopár: a keleti kapun menj ki, és fordulj jobbra. Az út egy erdon visz keresztül, de a bal oldalon az erdoben van egy jól elrejtett barlang. Ha megállsz a barlang bejáratával szemben (ne menj be), akkor a bal oldaladon, az emelkedon van mindkét növény. Ha kicsit hátrálsz, felrohanhatsz oda. A fenyo tövénél vannak.
Amint megvagy, irány Constantino, és add le neki a növényeket (néhányat egyébként ezek közül késobb meg fogsz venni tole).

Küldetés: Bandita rajtaütés (Khorinis)

Beszélj Hakonnal, a fegyverkereskedovel a piactéren. Ha kikérdezed, elmondja, hogy idefelé jövet banditák rabolták ki Akil tanyájának környékén. Jelentette a városi orségnek, Pablo foglalkozott is a dologgal, de nem jutottak semmire. Keresd meg Pablo-t, és kérdezd ki a Hakont megtámadó banditákról, mire elmondja, hogy valahol az erdoben tanyáznak. Menj ki a keleti kapun, és indulj el a Taverna felé. Az egyik útjelzo táblánál találsz egy lépcsot balra felfelé. Ez vezet Akil tanyájához, menj arra (ha már ott vagy, segíthetsz Akilnak megölni az ot fenyegeto zsoldosokat is). A lépcso tetején egy útjelzo mutatja a világítótoronyhoz vezeto utat, erre kell menned. Amint beérsz az erdobe, látni fogsz egy sziklafalat a bal oldalon. Ezt kövesd az út mellett, és hamarosan találsz egy barlangot. Öld meg a banditákat (egyesével nem nagy ügy), és a ládájukban találsz egy furcsa halat. Ezt használd a felszerelés ablakból, és olvasd el a levelet, amit találsz benne. Menj vissza Hakonhoz, és mondd meg neki, hogy megölted a banditákat. A küldetésnek ezzel vége, de még azért valamit meg kellene tenned. A levél alapján menj le a kikötobe Halvorhoz, a halkereskedohöz, és mutasd meg neki a levelet. Fogadd el az ajánlatát, add vissza neki a levelet, és ne add fel a milíciának. Ha akarod, akkor akár fel is adhatod (ekkor ne add vissza neki a levelet, mert az a bizonyíték), de nem éri meg az a pár arany.

Küldetés: A kereskedok aranya + Küldetés: Egy találékony tolvaj (Khorinis)

Keresd meg Jora-t a piactéren, aki elmondja, hogy valaki kirabolta. Rengarura gyanakszik, de nem tudja bebizonyítani. Ajánld fel a segítségedet, aztán menj Rengaruhoz. Vágd a képébe, hogy o lopta el a pénzt, erre elkezd menekülni. Rögtön szólítsd le még egyszer (ha nem sikerül, akkor kövesd, és beszélj vele, amikor megáll). Kérdezd meg ki o, majd gombold le róla a pénzt. Fenyegesd meg, hogy felnyomod a milíciánál, de végül hagyd futni. Menj vissza Jora-hoz, és add vissza a pénzét, a kérdésére pedig feleld azt, hogy a tolvaj meglógott.

Küldetés: A hamis küldönc + Küldetés: Baltram szállítmánya (Khorinis, kiköto)

Ha még nem tetted meg, itt az ideje, hogy elintézd Moe-t a kikötoi kocsma elott. Miután megverted, menj be, és beszélj Kardiffal. Ha az elozo küldetést megcsináltad, akkor fizess neki kétszer 10 aranyat, és eloször kérdezd meg, hogy hol találsz munkát, majd pedig azt, hogy hol találsz 'speciális' munkát (ha Halvornak is visszaadtad a levelét, akkor könnyen lehet, hogy nem kell fizetned ezért a küldetésért, menj rögtön Nagurhoz!). Erre átküld Nagurhoz, aki így már hajlandó beszélni veled. Fogadd el az ajánlatát, és menj át Baltramhoz a piactérre. O egybol eloáll az ajánlatával, fogadd el ezt is, és irány Akil tanyája. Beszélj Akillal, és megkapod a csomagot. Menj vissza Nagurhoz, add le a csomagot, majd menj el a fogadóba, és aludj másnapig. Mire ismét visszamész Nagurhoz, o már túladott az árun, és kiperkálja a részedet. Ha még nem tetted meg, fejezd be teljesen az elozo két küldetést, majd beszélj Kardiffal. O megemlíti, hogy valaki keresett, amíg nem voltál itt, és hagyott egy üzenetet, hogy a Halvor halkereskedése mögött vár rád. Ne kérdezz semmit, menj oda, és keresd meg Attilát. Beszélj vele, és o ad neked egy ajándékot (egy kulcs a csatornarendszerhez). Menj ki a vízpartra, és kövesd azt jobbra, egészen a kiköto végéig (van ott egy emeloszerkezet). Ha ott lenézel, látni fogsz egy bejáratot, ami mellett két fáklya ég folyamatosan. Ott a csatornarendszer bejárata, mostantól szabadon mászkálhatsz arra is.

Küldetés: Canthar ajánlata (Khorinis)

A piactéren Canthar leszólít, és megkér, hogy végezz el egy feladatot neki. Megteheted, hogy nem vállalod el, de ez késobb 500 aranyadba fog kerülni, tehát nem biztos, hogy megéri:). Ad egy levelet, amit Sarah árui közé kell becsempészned, majd feldobnod Sarah-t Lord Andrénál. Beszélj Sarah-val, és kérd, hogy mutassa meg az áruját. Add el neki a levelet, és már mehetsz is Lord Andréhoz a fejpénzért. Canthar akkor is ezt a küldetést adja, ha korábban elfogadtad tole a belépési engedélyt, de ha nem, akkor most felajánl egy fegyvert is (Hajóács fejszéje).

Küldetés: A bolond Fellan (Khorinis, kiköto)

Keresd meg a kikötonegyedben Alwint, aki egy padon üldögél a háza elott. Szólítsd meg, és mindjárt elkezd panaszkodni, hogy valami bolond folyamatosan kalapál a környéken. Ha felajánlod, hogy segítesz az illetot elhallgattatni, akkor hajlandó neked ezért fizetni. Egyezz bele, és a háza mögött megtalálod Fellant, aki érdekes módon éppen kalapál:). Beszélj vele, de mivel ennek nem sok haszna lesz, ránts fegyvert, és a változatosság kedvéért jól kalapáld el. Amikor magához tér, mondd meg neki, hogy fejezze be a kalapálást, majd menj vissza Alwinhoz a pénzedért.

Küldetés: Alrik kardja (Khorinis, kiköto)

A kikötoben, a raktárház mögött találod Alrikot, a párbajmestert. Beszélj vele, és hívd ki egy párbajra (ezt csak dél és este között tudod megtenni, és 50 aranyba kerül). Lásd el a baját, de ne kutasd át, és a fegyverét se vedd el. Amikor magához tér, kifizeti a jutalmad. Hívd ki még egyszer, mire azt mondja, hogy jobb fegyver nélkül nem harcol veled újra. Nemrég eladta a kardját Jorának a piactéren, azt kell visszaszerezned neki. Ezt elmondja korábban is, de akkor még nem kapod meg a küldetést. Ha teljesítetted a 'Kereskedok aranya' küldetést, akkor Jora ingyen visszaadja a kardot, egyébként fizetned kell érte. Vidd vissza a kardot Alriknak, és ha akarsz, küzdj meg vele újra (ezúttal nehezebb dolgod lesz). Alrik mostantól tanít egykezes harcra.

Küldetés: A kísérlet (Khorinis, kiköto)

A kiköto déli részén találod Ignaz-ot, az alkimistát. Amint szóba elegyedsz vele, megkér, hogy próbálj ki neki egy 'Felejtés' varázstekercset. Fogadd el az ajánlatot, és menj a fogadóba. Nézz körül, és bizonyosodj meg róla, hogy senki nincs éppen az ajtó környékén, majd ránts kardot, és - tudom, nem szép dolog, mert no, és ráadásul fegyvertelen:) - verd meg Hanna-t. Amikor magához tér, szólítsd meg, de mivel nem hajlandó beszélni veled, használd rajta a 'Felejtés' tekercset. Ezután újra beszélhetsz vele, mintha mi sem történt volna. Menj vissza Ignaz-hoz, és jelentsd neki a sikeredet. Mostantól tanulhatsz nála Alkímiát. Erkölcsösebbek választhatnak erosebb célpontot is, a lényeg, hogy egyedül legyen, senki más nem láthat meg. Ha már van bejutásod a Felsovárosba, ott betöréssel is kísérletezhetsz.

Küldetés: Banditák Jack világítótornyában (Khorinis, kiköto)

Keresd meg Jacket a kikötoben, és kérdezd meg, mit csinál a városban. Elmondja, hogy a világítótoronyban lakik, de mivel azt banditák foglalták el, ezért már jó ideje nem volt otthon. Ezek a banditák most még eros ellenfelek, de amint van egy jobb vérted, kifüstölheted oket. Ha meghaltak, menj vissza Jackhez, és küldd haza.

Küldetés: Információ Garvellnek (Khorinis, kiköto)

Beszélgess Garvellel a kikötoben, és o megbíz, hogy szerezz neki információt arról, hogy miért vannak a Lovagok a városban. Mivel ilyen információt elég sok helyen kapsz, idonként nézz vissza Garvellhez, hátha tudsz neki valami újat mondani. A küldetést csak a harmadik fejezetben tudod befejezni, amikor már tényleg tudod, mit keresnek itt a Lovagok.

Küldetés: Földmuves veszélyben (Akil tanyája)

Ha beszéltél Sarah-val a piactéren, akkor tudod, hogy Akil tanyáját éppen kifosztják a Zsoldosok (a küldetés független Sarah-tól, ha nem beszélsz vele, akkor is megoldhatod). Menj a tanyára, és beszélj Randolph-fal. Ezután beszélj a Zsoldosokkal, de ne hagyd magad elküldeni. Ha így teszel, akkor megtámadnak (jó eséllyel nem téged, hanem Akilt). Öld meg oket (ebben a tanya lakói is segíteni fognak, igencsak össze kell szedned magad, hogy te kapd az XP-t), majd beszélj Akillal a dologról, de ne kérj pénzt. A feladathoz segítségül hívhatod a város kapujától Mikát is, de ennek nincs sok értelme.

Küldetés: Ürítsd ki a korsód egy hajtásra (Taverna a Halott Hárpiához)

Menj be a Tavernába (a térkép közepén, az útelágazásoknál), és beszélj Rukharral. O felajánl neked egy sörivó versenyt, de mivel 'neked erre nincs idod', keresned kell valaki mást, akire fogadhatsz. Menj Akil tanyájára, és beszélj Randolph-fal. O hajlandó lenne benevezni, de legutóbb elveszítette az összes pénzét egy ilyenen, és egyébként is gyanakszik, hogy Rukhar csal. Elmondja, hogy ki kellene cserélni Rukhar ládájában (közvetlenül ott van Rukhar mögött) a borókaitalt egy üveg vízre, akkor sokkal nyugodtabban állna ki. Pihenj valahol éjfélig, és menj vissza a Tavernába. Mivel Rukhar ilyenkor a bejárat elott ül egy padon, menj oda a ládájához, és cseréld ki benne a borókaitalt egy üveg vízre. Beszélj rögtön Rukharral, és mondd meg neki, hogy Randolph benevezne ellene. Fogadj 100 aranyban, majd menj vissza Randolph-hoz, és adj neki pénzt, hogy benevezhessen. Menj vissza a Tavernába, és hallgasd meg Orlan siránkozását, hogy a verseny nem tesz jót az üzletnek, majd pihenj valahol 3 napot. Menj, és zsebeld be a nyereményedet Rukhartól, majd beszélj Randolph-fal, o is visszaadja, mit adtál neki.

Küldetés: Dragomir számszeríja (Taverna a Halott Hárpiához)

A Tavernától indulj el Onar tanyája felé, és fordulj le az elso elágazásnál balra. Ez szinte közvetlenül a Taverna mellett van, és csak egy irányba (Onar tanyája) mutat itt irányjelzo tábla. Ezen az úton menj egy kicsit, és egy vadásztábort találsz, itt van Dragomir. Beszélgess vele, és elmondja, hogy elhagyta a számszeríját északon, egy kokörnél, ahol élohalottak voltak. Indulj el azon az úton, ami mellett a vadásztábor van. Elég sokáig kell menned rajta, de szerencsére nincsenek elágazások. Nagy sokára el fogsz érni egy tó partjára, ahol egy elágazás is van, fordulj rajta balra. Erre találod Grimbaldot, aki egy újabb elágazásnál áll, itt is menj balra. Az út egy furcsa fényekkel teli erdobe vezet, itt van a Napfénykör, és Dragomir számszeríja is. Az élohalottakat két goblin csontváz képviseli. Vidd vissza a fegyvert Dragomirnak, és vedd át a jutalmadat.

Küldetés: Az éhes vadász (Onar tanyája)

Ehhez a küldetéshez szükséged lesz egy sonkára, egy kenyérre, és egy üveg tejre. Ha megvannak (ha sehol nem találsz, Khorinisban a piactéren vehetsz), menj Onar tanyájához. Innen délre indulva egy völgyben találod Gromot, a vadászt. Kérdezd meg, hogy tud-e tanítani, és megkapod a küldetést, hogy szerezd meg neki az ételeket. Add oda oket, és már meg is oldottad a feladatot. Grom ettol kezdve tanít a vadászatra.

Küldetés: Pepe farkasai (Onar tanyája)

Onar tanyája mögött találod Pepét, a juhászt. Beszélj vele, és elpanaszolja, hogy farkasok ritkítják a nyájat, és a zsoldosok nemigen tesznek semmit. Mondd meg neki, hogy elintézed a farkasokat, és tégy is így. A farkasokat Pepe mögött, egy elhagyatott vadásztáborban találod. Ha túl nehéz ellenfelek, próbálj a sátorhoz futni, és felmászni rá, úgy könnyebb megverni oket. Ha megvan, beszélj újra Pepével.

Küldetés: 'Auf's Maul' (Onar tanyája)

Az elozo küldetés után Pepe mond valamit Bullco-ról, és ha rákérdezel, elmondja, hogy a fazon nagyon megérett egy pofánvágásra. Ha gondolod, megpróbálhatod elintézni, de valószínuleg jobban jársz, ha késobbre hagyod. NAGYON eros ellenfél. Ha van kedved kísérletezni, akkor megpróbálhatod, de közelharcban semmi esélyed ellene. Ha szerencséd van, beragad egy asztalba, és addig loheted nyilakkal, míg csak nagyon kevés életereje marad, és akkor már meg tudod verni. Vigyázz, a nyilak nem csak KO-t okoznak, hanem megölik, és ezzel nagyon rosszul jársz (mindenki megtámad). Próbálkozhatsz még Onar házának teraszáról is (arról, amelyikre nem vezet lépcso), de innen hajlamos hatótávon kívülre futni, vagy esetleg beszaladni a házba. Mindent egybevetve én meg tudtam verni (50+ visszatöltéssel), de csak mazochistáknak ajánlom a játéknak ebben a fázisában. A Harmadik Fejezet végéig bármikor teljesítheted a küldetést.

Küldetés: A Földrablók (Onar tanyája)

Útban Onar tanyája felé az úton összefutsz Fester-rel, aki a földrablók fészkének kifüstölésére készül. Mondd, hogy csatlakozni akarsz hozzá, és segíts neki. Miután megöltétek a földrablókat, kérdezz rá, hogy mi lesz a megállapodásotokkal, mire o azt feleli, hogy hát így jártál...Ne hagyd magad rászedni, mondd meg neki a magadét, aztán lásd el a baját, és vedd el mindenét.

Küldetés: Baráti Üdvözlet (Onar tanyája)

Beszélj Jarvissal - o Onar tanyáján, a konyhában ül - és mondd azt, hogy Zsoldos akarsz lenni. Ezután kérdezz meg tole mindent. Akkor adja rád a szavazatát, ha legalább hármat megversz Sylvio emberei közül (Bullco, Rod, Sentenza, Fester, Raoul). Beszélj Torloffal, és kérdezd meg a párbaj szabályait, majd ennek alapján intézd el a 'szimpatikus' embereket a listáról. Bullco a legnehezebb, ezzel kapcsolatban olvasd el az 'Auf's Maul' küldetést, ha meg akarod próbálni, akkor így két legyet üthetsz egy csapásra. Festert már az elozo küldetés végén elverted, de ha mégsem, akkor most tedd meg, o Sylvio leggyengébb embere. Kezdd el megoldani a Rod kardja küldetést, akkor is, ha nem akarsz Erot tanulni. Csinálj mindent az ott leírtak szerint, de amikor Rod visszakéri a kardját, NE add vissza:). Erre megtámad, de fegyver nélkül nincs sok esélye. Raoulnak szimplán csak be kell szólnod, és már is mehet a harc. Nem könnyu ellenfél, de kis szerencsével meg lehet verni. Ezzel már megvan a három, de ráadásként megpróbálhatod Sentenzát is megverni, de o majdnem olyan jó harcos, mint Bullco. Menj vissza Jarvishoz, és jelentsd a sikeredet. Minél több emberét verted meg Sylvionak, annál több XP-t kapsz, de emiatt nem éri meg Sentenzával és Bullcoval szenvedni (25XP/megvert fickó).

Megjegyzés: ha nem tartózkodsz attól, hogy a játék egy kisebb technikai hibáját kihasználd, akkor mind Sentenzát, mind Bullcot meg tudod verni viszonylag egyszeruen. A pajtában, ahol az ágyak is vannak, van egy hatalmas asztal, ami körül néhány szék is akad. Ha ide becsalod a delikvenst csata közben, akkor megoldható, hogy az asztal körül addig fuss, amíg o beragadnak a másik oldalon. Még jobb, ha befelé jövet felugrasz az asztalra, mert így rögtön ellentétes oldalon landolsz az alannyal. Elo az íjat, és lodd addig, amíg csak nagyon kevés életereje marad (SOK nyíl legyen nálad, mert ha elfogy, akkor bukta az egész), majd menj oda karddal, és vidd be az utolsó ütéseket azzal, így a páciens nem hal meg, csak kiütöd. Ezzel a technikával Sylvio bármelyik emberét elintézheted (Sylvio ebben a fejezetben sebezhetetlen, vele ne is próbálkozz).

Küldetés: Egy csomag kender (Onar tanyája)

Beszélj Cipherrel, aki elsírja, hogy valaki ellopta a kendercsomagját. Bodora gyanakszik, úgyhogy legyen o a következo, akivel beszélsz, de nem fogsz tole semmit megtudni. Beszélj Darral, aki elég gyanúsan viselkedik, de nem mond semmit, úgyhogy verd ki belole, hogy mit csinált az csomaggal. A kikötoben, a csónakház és a kaszárnya között van egy nagy raktárépület. Menj be, verd meg az ort, és a nála talált kulccsal nyisd ki a ládákat: az egyikben megtalálod a csomagot. Vidd vissza a csomagot Ciphernek. Ha akarod, feldobhatod Dart, erre Cipher is megveri:). Ez neked +50 XP-t jelent, viszont Dar nem fog rád szavazni, ha a Zsoldosokhoz akarsz csatlakozni. Mivel az o véleménye nem sokat számít, ez így nem rossz üzlet.

Küldetés: A Zsoldosok tisztelete (Onar tanyája)

Menj be Onar házába. Az ajtó elott egy or megállít, mondd neki, hogy régebbrol ismered Lee-t. Az eloszobából fordulj jobbra, és a szomszéd szobában megtalálod Lee-t. Beszélj vele, és mondd meg, hogy csatlakozni akarsz a Zsoldosokhoz. Kérdezz meg mindent ezzel kapcsolatban, majd menj ki a házból, és beszélj Torloffal. Kérd, hogy állítson próba elé, majd kérdezz rá, hogy mi a feladat. Két küldetés közül kell választanod. Ha a Zsoldosokhoz akarsz csatlakozni, akkor mindegy, hogy melyiket választod, mert késobb a másikat is meg fogod kapni. Ha viszont máshová akarsz csatlakozni, akkor válaszd a Milíciás feladatot, mert ez kell egy másik küldetés befejezéséhez. Érdemes egyébként leendo Zsoldosoknak is a Milíciás küldetést választani, mert a szavazásnál ez sokkal többet nyom a latban, mint a másik. Csináld meg ezen kívül a következo küldetéseket:
- Baráti üdvözlet
- Egy csomag kender
Ha esetleg nem tetted meg, fizesd ki Sentenzának az 50 aranyat. Ha akarsz Erot tanulni, akkor csináld meg a Rod kardja küldetést is (ha még nem tetted meg). Ezt kihagyhatod, ha a 'baráti üdvözlet' során megverted Rodot. Ebben az esetben csak mondd neki, hogy csatlakozni szeretnél. Ha szükséged van Egykezes illetve Kétkezes fegyveres harcra, akkor tanuld meg valamelyiket 30-ig, és kérd Cord szavazatát is. Ha a 'Baráti üdvözlet' küldetésben megverted Raoult, akkor kérd az o szavazatát is. A 'Milícia kergetés' teljesítése után kérheted Bennet szavazatát is. Ez így már boven több mint elég (Cord nélkül is). Beszélj Torloffal, és kérdezd meg, hogy áll a helyzeted a Zsoldosokkal. Ez minden, amit ebbol a küldetésbol teljesteni tudsz, ha nem akarsz Zsoldos lenni. Ha igen, akkor a többit lásd késobb, a 'Felvétel a Zsoldosokhoz' küldetésnél.

Küldetés: Bérleti díj behajtása (Onar tanyája)

Ezt a küldetést Torlof adja: vagy próbaként a Zsoldosokhoz csatlakozáskor, vagy késobb, ha már csatlakoztál. Menj Sekobhoz, és beszélj vele. Fenyegesd meg, majd mikor rád támad, verd is meg. Miután ez sem téríti jobb belátásra, fenyegesd meg még egyszer, ezúttal már fizetni fog. Nincs is már semmi dolgod, mint jelenteni Torlofnak a sikert.

Küldetés: Milícia kergetés (Onar tanyája)

Ezt a küldetést az elozohöz hasonlóan kétféleképpen kaphatod meg. A feladat Bengar tanyájáról elkergetni a Milíciát. Beszélj Bengarral, majd öld meg a két katonát, akik az úton állnak. Beszélj ismét Bengarral, majd menj vissza és beszélj Torloffal.

Küldetés: A hamis földmuves (Sekob tanyája)

Menj át Sekob tanyájára. A bejáratnál Bronko fogad, és le akar rólad húzni 5 aranyat. Ne hagyd magad, lásd el a baját, majd menj Tillhez, Sekob fiához, és kérdezd meg tole, hogy o-e a gazda itt. Ezután kérdezz Bronkoról, és ajánld fel a segítséged. Menj vissza Bronkohoz, és mivel már megverted, gúnyold ki, mire visszamegy dolgozni. Menj vissza Tillhez, és zsebeld be a jutalmad.

Küldetés: A tiltott legelo (Sekob tanyája)

Beszélj Balthasar-ral Sekob tanyáján. Kérdezd a helyzetrol, majd a szomszédokról. Mondd meg hogy segítesz neki, majd menj át Bengar tanyájára, és beszélj Bengarral. Innen minden attól függ, hogy megoldottad-e a 'Milícia kergetés' küldetést. Ha igen, és már le is jelentetted Torlofnak, akkor megmondhatod Bengarnak, hogy engedje Balthasar-t a legelore, de ha nem, akkor azt fogja mondani, hogy a Milícia miatt nem lehet.

Küldetés: A Napfényaloé (Sekob tanyája)

Sekob tanyájától északra, egy barlangban találod Sagittát, a boszorkányt. Beszélj vele, és kérd meg, hogy tanítson meg a gyógyfüvek muvészetére. Csak úgy egyezik bele, ha hozol neki egy Napfényaloét, egy ritka növényt, ami csak a fekete trollok ürülékén no. Fekete troll egyetlen helyen van a térképen: északnyugaton. Menj ki a barlangból, fordulj jobbra, és kövesd a sziklafalat. Egy úthoz érsz így, indulj el rajta jobbra. Az út egyetlen helyen ágazik el: egy tónál, itt menj balra, majd amikor megtalálod Grimbaldot, állj meg. Grimbald mögött van egy csapat ragadozó, ezek mellett kell elfutnod, az út, amin állnak, egyenesen a fekete trollhoz vezet. A növény a troll barlangjának bejáratában van, a szörny nem fog észrevenni, ha felveszed. Menj vissza Sagittához, add oda neki a növényt, és mostantól tanulhatsz nála alkímiát.

Küldetés: A tomboló teremtmény (Khorinisi hágó)

A hágó felé vezeto úton találkozol Gaan-nal, a vadásszal. Ha megkérdezed, hogy megy a vadászat, elpanaszolja, hogy egy veszélyes szörny költözött a területére, amit nem tud megölni. A szörny egy Sárkányrabló, sajnos ezen a szinten te sem fogod tudni megölni. Mielott a fejezet végén átmész a kolóniára, próbálkozz meg vele, akkor már valószínuleg elboldogulsz vele. Ha meghalt, keresd meg Gaant a jutalmadért. A szörnyet a sziget legdélebbi részén találod, a hágótól keletre.

Küldetés: A személyleírás és a banditák (Xardas tornya)

A fejezet legelején kaphatod ezt a küldetést, ha az elso banditánál nem hagyod magad becsalni a barlangba. Ha végig a középso válaszokat választod, végül pedig az igazat mondod neki (a Bányavölgybol jöttél), akkor 10 aranyért megtudhatod tole, hogy ki az, aki a fejedet akarja. Kérd el tole a képet is, majd amikor arra jársz, menj be a banditák táborába, Onar tanyájától délre. Az orszemnek a hídnál mondd azt, hogy Dexterrel akarsz beszélni, és akkor beenged. Menj rögtön a toronyba, és a földszinten meg is találod Dextert. Beszélj vele, és tesz néhány utalást holmi fekete csuhás varázslókra, de ez minden, amit ebbol a küldetésbol ki lehet hozni.

Tanulással elvégezheto küldetések:

 

Küldetés: Bosper íja (Khorinis)

Szükséges tanulás: Zárnyitás

Beszélj Regis-szel, o Bosper boltjával szemben ül egy padon. Kérdezd meg tole, hogy történt-e valami érdekes mostanában, mire elmondja, hogy Bospert valaki meglopta, és elvitte egy íját. Menj be Bosperhez, és kérdezz rá az esetre, ezzel meg is kapod a küldetést. Ezt a küldetést csak akkor tudod megcsinálni, ha már van bejutásod a csatornarendszerbe, úgyhogy menj is rögtön oda. Az elso elágazásnál fordulj balra, és hamarosan találsz egy átjárót a jobb oldali falban. Egy terembe jutsz rajta, itt van az íj egy ládában, de a láda kinyitásához zárnyitásra lesz szükséged.

Küldetés: Constantino gyuruje (Khorinis, tolvajcéh)

Szükséges tanulás: Zárnyitás

Cassia elso küldetése, hogy szerezd meg Constantino gyurujét. Szerezz egy 'Altatás' tekercset, és menj Constantino-hoz. Altasd el, nyisd ki a ládáját, és vedd ki a gyurut, majd menj vissza Cassiához a jutalmadért. Egy másik lehetoség, hogy megtanulsz lopakodni. Így éjjel belopózhatsz Constantino házába, és kiveheted a ládájából a gyurut.

Küldetés: Rod kardja (Onar tanyája)

Szükséges tanulás: Ero (30-ig)

Beszélj Roddal, és mondd neki, hogy csatlakozni akarsz a zsoldosokhoz. Ezután mondd neki, hogy eros vagy, majd hogy elég eros vagy, végül hogy márpedig elbírod a kardját. Amikor ezt meghallja, nevetve fogadni akar 30 aranyban, hogy nem vagy elég eros. Egyezz bele, erre odaadja a kardját. Ha van 30-as Erod, akkor menni fog, ha nincs, akkor nem. A küldetés csak akkor kerül a teljesített listára, ha meg tudod emelni a kardot. Viszont ezután megteheted, hogy NEM adod vissza a kardját, és bár ekkor ugyan neked ront, fegyver nélkül nincs esélye.

Küldetés: A Vérkelyhek (Khorinis, tolvajcéh)

Szükséges tanulás: Zsebmetszés, Zárnyitás, Lopakodás, Ügyesség (30-ig)

Cassia második küldetése, hogy szedd össze a hat Vérkelyhet, ami különbözo emberek tulajdonában van a városban. Keresd meg Valentinot (nappal Vatrast hallgatja), és lopd el a kulcsát. Pihenj éjfélig, és irány a Felsováros (ha ide még nincs bejutásod, akkor ezt a küldetést nem tudod még megoldani). Jobbra az elso házba osonj be, menj fel az emeletre, és a ládában megtalálod az elso kelyhet. A második ház Valentin

 
A hét karaktere

Renamon (Digimon Tamers)

 
Anime
 
Blue Gender
 
Yuyu Hakusho
 
Sámán Király
 
Kiddy Grade
 
YUGIOH
 
Digimon
 
szavazás
Lezárt szavazások
 
MWO
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak